2011-06-05

Kirschkuchen... Kolač sa trešnjama

Danas sam lijena što se tiče kuhanja. Za ručak sam podgrijala jelo od jučer, krompir paprikaš, ali sam odlučila da na brzinu napravim barem neki kolač. I pošto sam imala još trešanja u kući, izbor je pao na brzi kolač od trešanja. Jednostavan je za napraviti,  mi ga rado jedemo, i  ako nema trešanja, jednako je dobar i sa višnjama, i najbolje prija uz kafu.


Für Rezept in Deutsch bitte scrollen:




Potrebno (za pleh 30x 30 cm):
* ja sam pekla kolač u kalupu (8 malih kalupa u jednom plehu) za kruh
3 jaja
300 g jogurta
600 g brašna
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
300 g trešanja (ili višanja)
320 g šećera
3-4 kašike likera od višanja (po želji)
1 dcl ulja

Priprema:

Izmiksati jaja, šećer, vanilin šećer, dok ne dobijete pjenastu masu. Dodati jogurt i ulje i dobro izmiješati. Dodati brašno i prašak za pecivo (postepeno) te sve dobro izmiješati.
 Na kraju dodati trešnje koje ste prethodno uvaljali u brašno.
Gotovu smjesu izliti u mamašten pleh (ili obložen pek papirom).
 Peći na 180 C otprilike 30 min. Test s čačkalicom.
Prije serviranja posuti šećerom u prahu.





Prijatno!





Wenn es mal schnell gehen soll, und Kirschen oder Sauerkirschen im Haus sind, hier mal ein leckeres schnelles Rezept für einen tollen Kuchen, der perfekt zu jedem Kaffeekränzchen passt!




Zutaten ( für Backblech 30x30cm):
3 Eier
300 g Naturjoghurt
600g Mehl
1 Pkg Vanillezucker
1dcl Öl
1 Pkg Backpulver
300g entkernte Kirschen (o. Sauerkirschen)
320 g Zucker
3-4 EL Kirschlikör


Zubereitung:

Die Eier, Zucker und Vanillezucker schaumig schlagen. Joghut und das Öl hinzufügen, weiter rühren. Dann das Mehl mit dem Backpulver langsam hinzugeben, und gut verrühren.
Am Ende die entsteinten Kirschen (und vorher in einer Schüssel gut eingemehlten)  in den Teig geben. Im vorgeheizten Ofen ca. 30 Min. bei 180 C backen. Stäbchentest!
Vor dem Servieren mit Staubzucker besträuen.


Einen schönen Sonntag noch! :)

23 comments:

  1. Odlično izgleda. Ovakvu kombinaciju još nisam radila, tako da spremam recept. Samo što će morati čekati sljedeću sezonu, jer sam danas potrošila zadnje trešnje.

    ReplyDelete
  2. Savrsen kolac sa tresnjama...predivno izgleda Tanja!!!

    ReplyDelete
  3. i ti si mi sva u trešnjama, super kolač :)

    ReplyDelete
  4. Mmmm deluje fantasticnoo ♥ jooj tresnjice jedva cekammm :) slikice su prelepeee

    ReplyDelete
  5. Obožavam ovakve jednostavne, ukusne i sočne kolače,mmm... izgleda prefinoo!

    Pusa iz kišne Rijeke:)

    ReplyDelete
  6. Ma bravo:)izgleda super sočno:)sigurno pravim... smijem onda svoju verziju na svoj blog staviti?(naravno napišem da je recept tvoj:) )

    ReplyDelete
  7. Ovakvi kolači su mi uvijek dragi i najbolji su uz šalicu kave ili čaja. Super si ga napravila, prekrasno izgleda !

    ReplyDelete
  8. Vidim, kod vas (Evropljana), sezona tresanja je u punom jeku. Eh, sto nisam tamo sad :-)
    Jednostavan i brz kolac, a ipak neodoljiv!

    ReplyDelete
  9. Obožavam trešnje! Divan ti je kolač!!

    ReplyDelete
  10. Prekrasne fotografije i još bolji kolač.

    ReplyDelete
  11. Hvala SVIMA na divnim komentarima!:)

    RENA- naravno, meni će biti jako drago ako isprobaš recept, već se unaprijed radujem tvojoj verziji!!!

    ReplyDelete
  12. divan ti je kolac.Sacuvacu recept kad tresnje budu u sezoni kod mene:)Pravite mi zazubice..(vi kojima su sad u sezoni)

    ReplyDelete
  13. Hmmm lecker - jetzt gibt es schon so tolle, süße Kirschen, damit schmeckt der Kuchen bestimmt ganz wunderbar :-) Liebe Grüße!

    ReplyDelete
  14. Dzoli, jako mi je drago da ti se dopada :D

    Nami, Thank you so much!

    Kirsten, ja, die Kirschen sind ja jetzt superlecker und süß, und der Kuchen herrlich somit auch soooo fruchtig... Liebe Grüße :)

    ReplyDelete
  15. Jako volim ovakve kolače, posebno u kombinaciji s višnjama. Tvoj izgleda izrazito mekano i sočno, svakako ću ga isprobati.:)

    ReplyDelete
  16. Tanja, izgleda baš voćno-sočan :) Obožavam ovakve stvari, a slikice su predivne :)

    ReplyDelete
  17. Predivan je, možda ga već sutra napravim!!!

    ReplyDelete
  18. Bas mi se svidja tekstura ovog kolaca. Biljezim ga za cekanje na listu recepeta za isprobavanje :-)

    ReplyDelete
  19. Dok nisam vas sve upoznala ne bi se nikada dosetila da stavim trešnje u kolač, doduše ja ih uvek sve ponjupam pre no što stignu u desert! Ja bi ovo sa jednom kuglom vanil sladoleda preko!

    ReplyDelete
  20. I want some of this, it reminds of a cake we used to make back home, I rarely make it now days.
    Delicious colors and I can only imagine how scrumptious this cake is!

    ReplyDelete
  21. Što se tiče lijenosti takva sam i sama. Valjda mi ova južina udarila i u glavu i u noge. Ali, ovakvi kolači ipak podignu čovjeka!

    ReplyDelete

Thank you for visiting & leaving a comment!
Hvala na posjeti i Vašem komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...