2013-01-03

Ajme koliko nas je!- rezultati (round-up)

Na samom početku moram da vam se izvinem na pomalo zakašnjelom objavom rezultata prošlomjesečnog kruga igrice "Ajme koliko nas je". Zbog novogodišnjih praznika sam planirala objaviti post 2.1., ali sam se razboljela, upala sinusa me ubija tako da nisam uspjela objaviti post kako sam planirala... 

Neizmjerno sam se obradovala svakom od pristiglih radova, 18 učesnika je poslalo divno osmišljene recepte na temu "banane", neke od recepata su već na mojoj listi isprobavanja! :)

Pa da krenemo...




Radovi koji su pristigli na mail (po redoslijedu pristizanja radova):




1. Tamara, What's for Dessert








2. Tamara, Ave Dulcis















4. Nastasja (Ivana), Nastini Peksimeti










5. Milkica, Mimi's Kingdom






6. Branka, Home-made by B










                                                  7. Gaga, Grne - Iz moje kuhinje   
                                                

                                              Uštipci sa bananama                                                    






      Galija torta
                                                                               












8. Mihaela, Tortelina 

   




                                                                    
                                                                             Banane   

 
  

 

9. Irena, Sweet & Salty 










10. Petra, Thursdayscooking










 




12. Kori aka Jovanka Baštovanka, Kutlačom po kazanu















13. Snežana, Magična Oklagija


















14. Jadranka, Dok kuham








15. Maslinka, Ja u kuhinji






16. Zorica, My Pans and Pots







17. Emina, Art on my Way 













18.  Nataša, Shacky's Kitchen






19. Moja malenkost :)



Zahvaljujem se svim učesnicima ovomjesečnog kruga, maštovitosti recepata i kreativnosti nije bilo kraja! Svaki recept me je oduševio! Odabrati neki najbolji recept nije nimalo lako, najradije bih nagradice podijelila svima, dugo sam razmišljala, i odlučila sam tako da sam podijelila 4 slatke nagradice po sljedećim kriterijima: 
1. prezentacija jela
2. originalnost recepta
3. recept i fotografija koju je odabrao suprug ( nazovimo je "mmmmmmh-ovo-moraš-obavezno-napraviti-draga"-kategorija :)) 

Molim sljedeće učesnice da mi pošalju adresu na tanjascookingcorner@yahoo.com kako bih mogla da im pošaljem slatke nagradice :):

1. PrezentacijaMaslinka "Ja u kuhinji": Američke palačinke s prelivom od banana

2. Originalnost:  1. Zorica "My Pans and Pots": Banana Rum Creme Brulee
                         2. Mihaela "Tortelina": Banane

3. Suprugov favorit:  Lana "La Cuisine Creative": Prelivene banane


Još jednom hvala svim učesnicima na fantastičnim receptima i učešću u decembarskom krugu igrice!

Hvala i dragoj Nataši  na ukazanom povjerenju koja mi je prepustila ulogu domaćice!

Ulogu domaćice za mjesec januar prosljeđujem dragoj Sanji s bloga Ultimativni sastojak


Ako sam slučajno nekoga izostavila, javite, moguće je da neki mail nije stigao ili mi je promakao, pa ću dodati u post!








20 comments:

  1. Wowza! well done once again

    ReplyDelete
  2. Lepa kolekcija recepata sa bananama, sad znam gde cu po inspiraciju na tu temu :)

    Cestitke tebi, Sanji i ostalim devojkama, stvarno odlican krug!

    Drago mi je da su ti se dopale bananice! Sastojci jesu malo neobicni ali mene je vise osvojio izgled, delovale su mi kao recept koji ce se bas lepo uklopiti u ovu temu ;)
    Hvala ti!!!

    ReplyDelete
  3. What wonderful recipes! Everything looks delicious.

    Best wishes for 2013!

    Cheers,

    Rosa

    ReplyDelete
  4. Jednostavno prekrasni deserti i zaslužene pobjede! :)

    ReplyDelete
  5. Wow, koja kolekcija! Uistinu ima maštovitih radova! Čestitke pobjednicama i novoj domaćici!

    ReplyDelete
  6. Vau Tanja, baš divna kolekcija recepata sa bananama. Super si odradila ovaj krug, mnogo mi se dopada prva slika sa svim receptima na jednom mestu. Neke od recepata sam propustila, sada ću sve lepo da isčitam. Hvala ti za nagradu za orginalnost. :) Sve čestitke svim učesnicama i novoj domaćici.

    ReplyDelete
  7. Još jednom sve pohvale draga, ovo si stvarno odlično napravila i vidi se koliko si truda uložila. Čestitke i pobjednicama. Mene najviše veseli što napokon na jednom mjestu imamo puno prekrasnih recepata s bananama koje obožavam. Sretna Nova i tebi i svim čitateljima :)

    ReplyDelete
  8. Macije oci su izgleda bile hit! Sve jako lepo izgleda. Bas mi je zao sto nisam poslala moj rad ali bila sam veoma zauzeta a i nisam bila sigurna da sam pogodila temu. Naime ja sam spremila plantains, to je ono sto jako lici na bananu a ipak nije.
    SNG, Tanja!

    ReplyDelete
  9. O koliko divnih recepata na temu banana.
    Hvala na nagradici, počastvovana sam i radujem se sledećem krugu...

    ReplyDelete
  10. Wow, kakva ekspozicija banana...
    Sretna 2013!

    ReplyDelete
  11. želim ti brzo ozdravljenje ... radovi kao i uvek odlični :D

    ReplyDelete
  12. želim ti brzo ozdravljenje... kao i uvek odlični radovi :D

    ReplyDelete
  13. Sonja....what a wonderful collection of Banana pastries....I am overwhelmed....and will, for sure, try some of them....Thank you so much for sharing them with all of us.....
    May I add my Banana Breakfast Cake, becomes a dessert...
    published on April 14, 2012...on http://www.majaskitchen.com

    ReplyDelete
  14. Moćna gomilica! Baš veselo! Čestitam pobjednici(ma)!

    ReplyDelete
  15. U ovoj prazničnoj gužvi ja sam zaboravila da pošaljem moj receptić:)
    Odličan izbor recepata sa bananom na jednom mestu.
    Čestitam!

    ReplyDelete
  16. Sve izgleda fantasticno! Nadam se da ti je bolje sada! Oh i Srecna Nova!!!! :) xo

    ReplyDelete
  17. Izbor odličan i ono što mi se posebno sviđa sve na jednom mjestu.

    ReplyDelete
  18. Stvarno ne znam kako mi je promakao ovaj post, verovatno zbog praznika koji su se svi redom skupili.. ali jakoo mi je drago da se moj receptic nasao u "favorite" kategoriji.:)) Saljem vam lepe pozdrave!:))

    ReplyDelete
  19. What a delicious round-up! My stomach is growling and my mouth is watering! They are looks fabulous!

    ReplyDelete

Thank you for visiting & leaving a comment!
Hvala na posjeti i Vašem komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...