2011-05-02

Bananen-Honig-Muffins/ Muffini s bananama i medom

Koliko god se ja trudila da nam ne preostane "viška" hrane, maksimalno se trudeći da iskoristim sve što se nalazi u frižideru, uvijek imam problem sa nepojedenim bananama. Kad dobiju flekice moram da ih preradim u neki kolačić ili Bananabread,  jer takve ih niko više pojesti neće... Jedan meni odličan recept sam prije nekoliko godina pronašla ovdje i po njemu redovno pravim muffine. Jako su sočni, meki, mirisni, mmmh :) Ako neki muffin "preživi" prvi dan, i idućeg dana će biti savršen kolačić uz kafu ili čaj!

Für Rezept in Deutsch bitte scrollen:





Za 12 muffina potrebno je:

280 g brašna
140g šećera
1 vanilin šećer
250 ml mlijeka
120g maslaca (u originalnom receptu: 120g margarina)
2 jaja
1 prašak za pecivo
1 banana  (ja stavljam 2 banane)
med po želji









Priprema:

  • Pripremite pleh za muffine i košarice.
  • Banane isjeckati na kockice.
  • U jednoj dubokoj posudi izmutiti sve sastojke, osim banana i meda.
  • Gotovu smjesu izliti u muffin košarice, i to tako što stavite prvo jednu kašiku tijesta, onda na tijesto nekoliko kockica banane, na banane stavite meda (otprilike 1/2 kašičice), i onda na me opet 1 kašiku tijesta.
  • Zagrijati peć na 200 C.
  • Muffine peći na 200 C 20-25 min. Test s ćaćkalicom!


Prijatno :)


Bananen-Honig Muffins
Originalrezept von mir adaptiert.


Heute teile ich mit euch mal eins meiner Lieblingsrezepte, das sehr geeignet zur Resteverwertung von fleckigen Bananen ist. Wenn ich keine Lust habe,  Bananabread zu backen , kommt mir dieses super leckere Rezept sehr gelegen und wird von mir auch (sehr) oft genutzt! ;)



Zutaten für 12 Muffins:

280 g Mehl
140 g Zucker
1 Pkg Vanillezucker
250 ml Milch
120 g Butter (im OR: 120 g Margarine)
2 Eier
2 Bananen (im OR: 1 Banane)
Honig






Zubereitung:

  • Alle Zutaten mischen und mixen, außer dem Honig und der in Würfel vorgeschnittenen Bananen.
  • Einen EL des Teiges in die Muffinform geben, dann ein paar Stückchen Banane draufgeben, einen TL Honig über die Bananen, und am Ende noch ein EL des teiges darüber geben.
  • Im vorgeheizten Backofen bei 200 C 20-25 Min. backen. Stäbchentest!

Lecker! :)









16 comments:

  1. Obožavam tvoje muffine Tanja!
    Ti si majstorica od muffina,uvijek ti prekrasno ispadnu,bravo:)
    Recept je odličan,a da mi je sad nekoliko.... sve bih ti pojela,njamii:)
    Pusa.

    ReplyDelete
  2. Jooj kako su slatkii, pojela bi ih odmah :D Bas izgledaju medeno i onako krckavo, pravim prvom prilikom ♥

    ReplyDelete
  3. E hvala sto se nasla banana tu.A znas mafini su ti ovde kod nas kao kroasani u Francusskoj.Ne moze se bez njih.Tvoji izvrsno izgledaju.

    ReplyDelete
  4. Nisam baš ekspert za mafine i cup cake ali ove tvoje izgledaju odlično. Dopada mi se zamena margarina puterom i to ih sigurno čini mnogo boljim. Divno što nam prevodiš recepte sa Nemačkog. Ima li neki sajt veći sa Nemačkim receptima koji su pisani na Engleskom?

    ReplyDelete
  5. Hvala SVIMA na divnim komentarima! :)

    @Zondra Art: Hvala ti puno, priznajem, obozavam praviti muffine :)))) Pusa u Rijeku!

    @Cokoladica: Hvala :) Ako isprobas, radovalo bi me da cujem kako su ti se muffini dopali!;)

    @Marijana, Dzoli, JCGirl: Hvala puno :)

    @Jelena: Meni nekako svaki kolac bolje prija s puterom, margarin rijetko koristim... Drago mi je da vam mogu prenijeti neke recepte sa njemackog govornog podrucja, jer ima dosta prelijepih recepata koje vrijedi isprobati! Hm, ovako ad hoc mi ne pada na pamet neki veci njem. sajt na engleskom, ali cu malo prosvrljati po netu, cim naletim na nesto zanimljivo, javljam!! :)

    @Katie: Vielen Dank! Liebe Grüße :)

    ReplyDelete
  6. Vidi se da su sočni, mirisni i mekani, super izgledaju ! Ja se još nisam navikla koristiti bananu na ove načine, obično je pojedem svježu ili u frapeu.

    ReplyDelete
  7. predobro izgledaju!! pogotovo ova zadnja slikica:)

    ReplyDelete
  8. Poznat mi je problem s bananama, zato nastojim kupiti one sto manje i sto zelenije. I ja sam radila Banana bread, ali nam se nije previse svidio. Ovi muffini mi se cine odlicnima, narocito zbog meda i biljezim ih!

    ReplyDelete
  9. Tanja, these look absolutely delicious and tempting - that I can't imagine who could resiste them :)!!! And the photos are so stunning too - great job!!!

    ReplyDelete
  10. To se zove dobra domacica - od necega sto niko ne zeli napravis slatko iznenadjenje, pa jos i mashnu vezesh ;-)!

    ReplyDelete
  11. Tanja, ovo je prava stvar za mene, a tako savršeno zvuče!! Ja jedem banane samo dok su zelene - što zelenije to su mi bolje! Čim one malo požute ili (ne daj Bože) hvatati crne mrlje, automatski ih ostavljam za kolače! Predivno!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting & leaving a comment!
Hvala na posjeti i Vašem komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...